A képen az első emberpár női felének szeméremteste látható. Illetve nem látható, mert levelekkel takarja Éva, ám a világról való tudásunkat felhasználva képesek vagyunk a levél mögé sejteni. Azt meg tudjuk, hogy a kiűzetés tulajdonképpen az evolúció kezdete, az evolúció pedig annyira hatalmas, hogy még a ruházkodásra is hat. Kérdés, tekinthetjük-e a tangát a fehérneműk homosapiensének, vagy csupán egy evolúciós zsákutca, ami bevág.
Az most lényegtelen, hogy milyen szempont érvényesül a nőknél a párválasztás aktusa közben, számunkra most az a fontos, hogy milyen eszközökkel vonják magukra a figyelmet.
Komoly kutatást végeztem, természetesen. Alámerültem a női magazinok izzó bugyrába, cicafórumokat olvastam és wellnestanácsokat értelmeztem. Megfeszített munka és kitartó odafigyelés árán felállt egy tézis, melynek természetesen egyetlen szaváért sem vállalom a felelősséget. Egyszerűen ez jött ki az egyenletből.
Feltételezésem első pillére, hogy a tanga kényelmetlen. Akkor is, ha nem. Ezt azért fontos leszögezni, mert cseppet sem reprezentatív közvélemény-kutatásomban megjelentek olyan válaszok, hogy a tangahordás az mennyei bármi máshoz képest. Ennek nyilván nincs valóságalapja, hiszen —mint majd elméletemből kitűnik— az is ezt mondaná, akinek kényelmetlen, de mégis hordja.
A második pillér valamivel stabilabb, és annyit tesz, hogy tangát hordani egészségtelen. Egyrészt mert könnyebben vándorolnak a végbéltől a hüvely felé az ott nem kívánatos kórokozók, másrészt —és ez sokkal ijesztőbb—, a tanga pántja irritálhatja az érzékeny területeket. Ja, és a Bartolin-mirigyek is begyulladhatnak, ami szintén szörnyű, de mi most maradunk az érzékeny területeknél (A Bartolin-mirigy is érzékeny területen van, amennyiben a kis ajkak szöveteit annak tartjuk.)
Nem vagyok nőgyógyász, de az biztos, hogy nem jó a szeméremtestnek, ha irritálva van. Érzéketlenebbé válhat, hiszen gyengülhet a terület vérellátása, és az idegek is károsodhatnak. Olyan ez, mint amikor egy cipő feltöri az ember sarkát, csak másképpen durva, mert a sarok elég sokat veszíthet az érzékenységéből, attól még funkcionál mint sarok. A szeméremtest meg inkább ne veszítsen keveset se, hamár.
További probléma a hideg. Nem azt mondom, hogy jó a befülledtség, de az biztos, hogy az áthűlt testrészek könnyebben fertőződnek meg. A torokgyulladást sem a hideg okozza, hanem kórokozó, aminek sokkal könnyebb dolga van a hideg levegő által áthűtött torokban, ahol az immunrendszerünk félénkké válik. Így teljesedik ki a mérhetetlenül ízléstelen pina-torok párhuzam.
((Természetesen a fehérnemű alakja mellet igen fontos az anyag. Halál a műszálra! Tudományosan. Csak ez unalmas, ezért itt nem szólunk róla.))
Akkor most eljutottunk oda, hogy tangát hordani szar. A hátrányok rakássá tornyosulnak, és mégis, él nemzet e hazán. Biztos ebben a rosszban is van valami jó, amitől persze még rossz marad.
Azt kell látnunk, hogy a nők nem azért hordják, mert nekik jó, hiszen nekik direkt rossz. Azért hordják, mert azt hiszik, hogy ez nekünk, férfiaknak jó. És akkor most ezt kibontom.
A fehérnemű szexissé teszi az alanyt, és a szexis alany mellé gyakran társul a dugás mint állítmány. A dögösség sokaknak ered a tangájukból, és nekik inkább fáj, csak maradjanak azok (dögösek). Nagy hiba. A tanga ugyanis a szexisség push-upja, egyszerű optikai tuning, spoiler a széthulló, lassú járgányon. Persze vannak olyan debilek, akik szép autóra is tesznek szárnyakat meg neont, de ők mindenkinél hülyébbek, és csak rontanak a saját helyzetükön.
Az egész dögösség dolog ilyen kisugárzásra megy, és aki tanga nélkül is érzi magán, hogy ő dög és eladható és jó és minden egyéb, az rendben van. Aki meg csak spoilerrel működik, jobban mondva fájdalmat és hátrányokat elszenvedve tangát visel, hogy felépítse magában az önbizalmat, az nem csak bizonytalan és sekélyes, hanem el is bassza. Mert a tuninggyurik nem szeretik az autójukat, igazából nem is látják, hogy az milyen autó, ők csak rágerjednek a sportkipufógóra, meg a csillogó neonra, aztán, hogy mit világít meg, az má’ mindegy. Fénylik, oszt jó’ van.
Tehát ha a nőket az autó-metaforán belül akarjuk értelmezni, és a tangahordást a csábítás egy eszközének látjuk, akkor a férfiakról kirajzolódik az autót vezető élőlény képe. És nem kell sokat gondolkozni, hogy lássuk, ha neon van egy autóban, akkor azt a sofőrje büszkén viszi széthajtani egy illegális gyorsulási versenyre, hogy ottan villanhasson. A neonterhelt verdák életértelme az lesz, hogy a sofőr megmutatja őt a többieknek. Illetve nem őt, hanem a neont.
Amilyen a csali, olyan lesz a kapás. Vagyis a tangával fogott párt továbbra is tangával kell etetni.
Záró rendelkezés
Már utaltam arra, hogy a tanga igenis kényelmetlen, pedig volt, aki azt mondta, hogy nem. Nyilván. Hiszen láthattuk, hogy elméletem szerint, aki tangát hord, az azért hordja, hogy önbizalmat építsen vele, márpedig azzal, hogy bevallaná a kényelmetlenségét, rögtön le is omlana a felépítmény, aminek érdekében a tangát mint kínt vállalta, így viszont nem lenne tangára szüksége, vagyis nem hordaná nap mint nap.
Tehát a konklúzió. Ha feltesszük a kérdést egy nőnek, hogy mit gondol a tangáról, akkor kétféle válasszal találkozhatunk. Kényelmetlen (ekkor nyilván nem ez a mindennapi viselet), illetve kényelmes (ekkor nyilván ez a mindennapi viselet). Előbbivel nincs is probléma, támogatjuk. Utóbbi viszont érdekes, méghozzá azért mert két kategóriát tartalmazhatna azoknak a halmaza, akik ezt a választ adják. Az egyik részhalmaz csak azt hazudja, hogy kényelmes, míg a másik részhalmazba azok az elméleti egyedek kerülnek, akiknek tényleg kényelmes a tanga.
E két részhalmaz az adott válaszok alapján ugyebár nem elkülöníthető, hiszen pontosan ugyanazt állítják. És mivel ez egy diétás blog, már rég lemondtunk a bizalomról és a hitről, vagyis alkalmazzuk a tudományt, ami pedig bemutatta nekünk, hogy a tanga rossz, mert irritálhat, meg egyébként is, nem való a mindennapokra.
A tanga kényelmességét egyedül a hit támasztja alá. Minden más amellett szól, hogy azon nők csoportja, akiknek a tangahordás nem áldozat, szigorúan elméleti. Egy olyan virtuális halmaz, ami nincs is.